1.7 Pokud uživatel nesouhlasí s Obchodními podmínkami systému eAntik, nesmí služby tohoto systému užívat.
KOMPLETNÍ REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamace, odstoupení od kupní smlouvy - zakoupení zboží prostřednictvím komunikace na dálku (§ 1829 OZ)
1. Je-li kupujícím spotřebitel (nevztahuje se na právnické osoby a fyzické osoby podnikající dle živnostenského zákona, tj. podnikatele), může do 14 dnů od doručení zboží v souladu s ustanovením § 1829 OZ i bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Zboží musí být vráceno nepoškozené (v půdním stavu), bez zjevných vad způsobených užíváním nebo výměnou částí zboží a v původním obalu. Zboží lze vrátit jedním z následujících způsobů:
• zasláním na adresu provozovatele
• osobním doručením do kanceláře provozovatele (viz rubrika Kontakty na home page webové stránky eAntik)
2. Při zasílání je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k poškození či zničení vráceného zboží. Za zboží poškozené či zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu nelze vrátit peníze (kupní cenu).
3. Ke zboží je nutno přiložit kopii paragonu a písemné vyjádření o odstoupení od kupní smlouvy. Písemné vyrozumění o odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
4. Náklady spojené s dodáním zboží zpět na adresu prodávajícího hradí kupující.
5. Navrácení zboží prodávajícímu NELZE provést dobírkou. Takto vrácené zboží NEBUDE prodávajícím převzato.
Reklamace, odstoupení od kupní smlouvy
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:
v případě vady odstranitelné:
a) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady
b) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné
c) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a) a b) má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
v případě vady neodstranitelné:
a) právo na výměnu vadného zboží
b) odstoupení od kupní smlouvy v případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn., že zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet vad věc řádně užívat
jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:
a) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
Reklamaci lze uplatnit u Zprostředkovatele, a to v jeho provozovně.
Reklamace se nevztahují na případy:
a) vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího
b) prokazatelných nedovolených zásahů do zboží
c) na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou
d) použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována
e) po uplynutí záruční lhůty
f) vady způsobené zásahem vyšší moci (vlivem živelných katastrof)
Je nutné přihlížet k tomu, že prodávané zboží je již použité nebo starožitné a vykazuje známky opotřebení, na které se nevztahuje reklamační řád. Snažíme se na všechny případné vady předem upozornit, a tudíž je kupující předem se stavem prodávané věci srozuměn a na tyto vady se reklamace nevztahuje.
PLATNÉ PUNCOVNÍ ZNAČKY: